10 gode grunner for å velge Oliver

1. Kostnadsbesparende.‎‎

Kostnader er alltid en viktig faktor å vurdere, spesielt for små bedrifter. Utgifter bare fortsetter å hope seg opp – og det er grunnen til at Oliver POS bestemte seg for å lage en gratis plan med alle nødvendigheter for å drive en liten butikk. Deres ‎‎andre planer‎‎ er også noen av de rimeligste prisene du finner hvor som helst. På toppen av det kan du velge mellom månedlige eller årlige abonnementer, slik at du ikke trenger å betale for hele året på forhånd som de fleste andre POS-systemer. ‎Kostnadsbesparende!

2. Synkroniseres med nettbutikken din og ‎‎forblir synkronisert‎‎.

Gründeren og administrerende direktør i Oliver POS, var en gang en WooCommerce-butikkeier selv. Han slet gang på gang med å holde POS synkronisert med WooCommerce-butikken sin. Det var slik Oliver POS oppstod. Alle kunder, bestillinger, salg, produkter, lager og mer lastes umiddelbart inn i POS-en din så snart du kobler den til butikken din. Ikke bare det, men du trenger aldri å bekymre deg for manuell oppdatering. Uansett hvilket salg du gjør på POS’en eller bestillinger du mottar i nettbutikken din, vil OliverSuite automatisk oppdatere den andre plattformen. En ting mindre for deg å måtte bekymre deg for.‎

3. Dyptgående rapporter‎‎. ‎‎

Rapporter‎‎ er en av de viktigste aspektene ved POS-systemet ditt. For å øke salget og ha en vellykket virksomhet, må du forstå butikkens ytelse. Dette betyr å forstå hvilke produkter som selger, når de selger, hvem som selger dem og hvem som kjøper dem. Dette hjelper deg med å ta informerte og gode beslutninger når du planlegger innkjøpsordrer, markedsføringsstrategier og salgstaktikk. Oliver POS gir dyptgående produkt-, ‎‎kunde-‎‎og ‎‎personalrapporter‎‎ for å gi deg best mulig kunnskap om butikken din.

4. Enkel ‎Administrasjon.‎‎

I ‎‎Oliver Hub‎‎ har du tilgang til alle typer butikkinnstillinger, for eksempel språk, personalroller, kundeinformasjon, rapporter og mer. I tillegg tilbyr OliverSuite lagerstyring slik at du til enhver tid kan følge med på lageret ditt og justere varelageret ditt direkte i registeret ditt. Nylig fornyet Oliver POS sitt kontantstyringssystem, slik at du kan holde oversikt over kontantstrømmen for å øke fortjenesten og forhindre kontanttap. Alt dette betyr at det er enkelt å holde seg oppdatert i aktiviteter rundt butikken din.‎

5. Tilpasningsdyktig.‎‎

Å finne den beste kassaløsning eller POS som passer til alle dine individuelle behov kan være en utfordring. Derfor ble Oliver POS bygget med et rammeverk med åpen kildekode. OliverSuite kan integreres med massevis av andre ‎‎applikasjoner‎‎ for å lage den POS-løsningen du drømmer om. Integrèr med dine favoritt markedsføringsverktøy eller regnskapsverktøy for å øke konverteringene dine og for å holde alt på en enkelt plattform. Alt du ønsker, og alt på ett sted. Selv om du ikke finner nøyaktig det du leter etter, er Oliver POS designet for tilpasset utvikling. ‎‎ ‎Du kan ansette en av våre utviklere, eller benytte din eksisterende utvikler for å bygge en tilpasset funksjon spesielt for deg.‎

6. God kundestøtte‎‎.

Av alle grunnene kundene måtte ha, er ‎‎kundesupport‎‎ sannsynligvis nummer én. Selv om support-teamet fortsatt er i vekst, er de totalt viet til kundetilfredshet. I tillegg til en omfattende ‎‎kunnskapsbase‎‎ og ‎‎vanlige spørsmål‎‎, er de alltid enkle å nå, via live chat, e-post, telefonsamtaler eller støttebilletter.

7. ‎Enkelt å bruke, enkelt å lære‎‎.

Oliver-grensesnittet er et av de beste WooCommerce POS-grensesnittene der ute. Det er minimalt, enkelt, og lett å lære på bare noen få minutter. Du trenger ikke å bruke timer på å prøve å finne ut hvordan du finner salgsrapportene dine. Men det er ikke bare estetisk tiltalende – det er svært funksjonelt og effektivt, noe som gir en jevn opplevelse både på slutten og kundens.‎

8. ‎OliverSuite er skybasert‎‎.

Hvis du lurer på hva skybasert er, eller hvorfor det i seg selv er et bedre alternativ, kan du lære mer ‎‎her‎‎. Skybasert programvare kan nås hvor som helst når som helst, og har en tendens til å være sikrere og rimeligere. På toppen av det betyr et skybasert POS at du kan få tilgang til POS på hvilken som helst enhet – inkludert din egen smarttelefon eller nettbrett. Ta en titt på Oliver GO her.‎‎ Tenk deg å ha hele butikken i baklomma, og kunne ta den med seg hvor som helst! ‎Dette kan gi mange nye muligheter til å øke salget.

9. Skalerer sammen med din virksomhet .‎‎

Selv om Oliver POS ble designet med tanke på små bedrifter, er abonnementsplanene ferdig utrustet for voksende virksomheter. ‎‎ Abonnentplanene kommer med flere kassapunkter, butikker og lokasjoner, samt inneholder en rekke andre avanserte funksjoner som bl.a. integrerte betalingmetoder. Oliver er den beste WooCommerce-baserte POS-løsningen fordi den kan utvides i takt med din bedrift, i stedet for å holde deg tilbake.

10. Vi bryr oss faktisk.‎‎

Som en liten bedrift selv, vet vi at hver eneste av våre kunder er viktige. Du er mer enn en faktura for oss, vi jobber for at våre kunder skal bli våre ambassadører ute i markedet. Teamet vårt jobber alltid for å skape en god kundeopplevelse og vi streber alltid etter å hjelpe ‎‎deg‎‎ med å lykkes.